O parte din produsele din portofoliul Cyrom România au obținut în Octombrie ”Marca Încrederii”. Desfășurat la nivel național de Asociația InfoCons, Programul ”Marca Încrederii” are ca scop evaluarea produselor sau a serviciilor în vederea stabilirii respectării legislației în domeniul protecției consumatorilor și a legislației conexe.
Este vorba despre un număr total de 19 produse ale brandurilor Pfanner, Capri-Sun, Mautner, Monini și Stardoro. Produsele se încadrează în clasa 3004, categoriile 4 ”băuturi din fructe și sucuri de fructe” și 5 ”siropuri și alte preparate pentru fabricarea băuturilor”, respectiv clasa 3001, categoria 1 ”uleiuri și grăsimi comestibile”.
Evaluare pentru consumatori
”Evaluarea se face în spiritul cerințelor din standardele europene a conformității produselor și documentației aferente, cu cerințele din standardele naționale, internaționale, directivele Uniunii Europene și prevederile legale aplicabile, cuprinse în normele InfoCons pentru certificatul de conformitate al Programului ”Marca Încrederii”.
Marca programului se acordă agenților economici de către InfoCons numai în condițiile în care comisiile de evaluare tehnică și licențiere atestă faptul că agentul economic realizează o calitate superioară a managementului și că produsele și serviciile supuse evaluării satisfac într-un grad ridicat exigențele consumatorului.
”Marca ÎNCREDERII”
Programul ”Marca Încrederii” face parte din campania de protejare și susținere a produselor și serviciilor de calitate, de activare a consumului curat, ecologic, civilizat și rafinat, promovată de Asociația InfoCons.
Asociația se implică în reorientarea managementului social din zona românească spre capacitarea resurselor umane și ridicarea standardelor de relații umane în toate raporturile profesionale în general.
Acest program are ca bază un nou concept de fidelizare a consumatorului de către producătorii și furnizori de bunuri și servicii de calitate din România, ca etapa a unui principiu atitudinal mai amplu, de autosusținere și asumare a dezvoltării resurselor umane și eficientizării activității lor.”
Sursă text: www.marcaincrederii.ro
Produsele Cyrom care au obținut ”Marca Încrederii” sunt:
- Pfanner Suc de Portocale, 1l și 2l
- Pfanner Suc de Mere, 1l și 2l
- Pfanner Băutură de Portocale Roșii, 2l
- Pfanner Băutură de Piersici, 2l
- Pfanner Nectar Multivitamin, 2l
- Mautner Markhof Sirop Zmeură 0% zahăr, 0.7l
- Mautner Markhof Sirop Soc 0% zahăr, 0.7l
- Mautner Markhof Sirop Coacăze-Lămâie 0% zahăr, 0.7l
- Mautner Markhof Sirop Piersică-Maracuja 0% zahăr, 0.7l
- Mautner Markhof Sirop Zmeură-Lămâie 0% zahăr, 0.7l
- Capri Sun Băutură Fun Alarm, 0.2l
- Capri Sun Băutură Multivitamin, 0.2l
- Capri Sun Băutură Mystic Dragon, 0.2l
- Capri Sun Băutură Portocale, 0.2l
- Capri Sun Băutură Safari Fruits, 0.2l
- Monini Classico Ulei de Măsline Extravirgin, 1l, 500ml, 250ml și 200ml spray
- Monini Delicato Ulei de Măsline Extravirgin, 1l și 500ml
- Monini Granfruttato Ulei de Măsline Extravirgin, 1l și 500 ml
- Stardoro Ulei de Palmier
Puteți vizualiza registrul complet accesând linkul:
La Cyrom, ne respectăm promisiunea de a importa pe piața din România produse care se conformează celor mai înalte standarde de calitate naționale și internaționale!